Воскресенье, 22.12.2024, 21:41

Приветствую Вас Гость | RSS

Мова сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділів
Мои файлы [28]
Пошук
РЦДЮТ
Директор РЦДЮТ
:
Директор РЦДЮТ
ПЕЛЫХ
Маргарита Эдуардовна

Телефон 


(06272) 94-5-76









Наші відвідувачі
Locations of visitors to this page
Посилання






Хмаринка тегів
Відео
Виставкова зала

Выставка работ юных флористов  в выставочном зале РЦДЮТ

Выставка детского рисунка
 "ДЕТСКИЕ КРАСКИ ДОНЕТЧИНЫ"


Выставка ОРИГАМИ


Главная » Файлы » Мои файлы

Проект Громадянського виховання гуртківців «Наші права і обов’язки»
11.02.2012, 12:02

Проект

Громадянського виховання гуртківців

«Наші права і обовязки»

 

Автор: Кущенко Е.Б., керівник гуртка

«Компютер і кіно» Костянтинівського районного

Центру дитячої та юнацької творчості

 

 Актуальність проекту.

Актуальність громадянського виховання особистості в сучасному українському суспільстві великою мірою зумовлюється потребою державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити усім громадянам рівні стартові можливості для розвитку й застосування їхніх потенційних здібностей, досягнення суб’єктивно привабливих і водночас соціально значущих цілей як умови реалізації найголовнішої соціально-психологічної потреби особистості – потреби в самовизначенні та самоствердженні.

         Актуальність громадянського виховання зумовлюється водночас процесом народження нації. Для України, яка є поліетнічною державою, громадянське виховання відіграє особливо важливу роль ще й тому, що воно покликане сприяти формуванню соборності України, яка є серцевиною української національної ідеї.

         Саме на базі демократичних цінностей, що мають лежати в основі громадянського виховання, можливе об’єднання різних етносів і регіонів України за для розбудови й вдосконалення суверенної, демократичної держави, громадянського суспільства. Ці процеси вимагають громадянської культури. Важливу роль у цьому плані відіграють усі ланки системи освіти загалом і громадянська освіта та виховання зокрема, які не тільки підтримують, а й закладають основи демократичної ментальності, формують у майбутніх громадян ідеї та поняття про права і обов’язки людини, виховують здатність до критичного мислення, уміння відстоювати свої права, інтереси, переконання, усвідомлювати свої обов’язки та виявляти толерантність до поглядів іншої людини, та керуватися у вияві соціальної активності демократичними принципами.

                       

            Здійснення проекту „Громадянське виховання” можливо за двома напрямками:

I напрямок: Виховання моральної, правової поведінки особистості за природним та безперервним циклом.

IІ напрямок: Передбачає забезпечення профілактики правопорушень серед вихованців.

            Крім того другий напрям діяльності проекту передбачає корекцію поведінки вихованців у процесі тематичних занять „Моральні і правові норми в житті людини». ІІ напрямок має на меті ознайомлення гуртківців із поняттям правові норми в житті людини

 

 

II. Мета і завдання проекту.

Мета: сформувати свідомість громадянина, патріота, професіонала, тобто людину притаманними їй особистими якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, та почуттями, вчинками та поведінкою спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.

Завдання проекту:

-          виховання особистості як гуманістичної цінності та єдиної норми всіх людей без будь-яких дискримінацій, на чому будується відкрите, демократичне, громадянське суспільство;

-          усвідомлення взаємозв’язку між ідеями індивідуальної свободи, прав людини та її громадянською відповідальністю;

-          формування національної свідомості;

-          утвердження гуманістичної моралі;

-          формування соціальної активності і професійної компетентності;

-          формування політичної та правової культури засобами громадянської освіти;

-          розвиток критичного мислення;

-          уміння визначати форми та способи своєї участі в житті суспільства;

-          формування толерантного ставлення до інших культур і традицій;

-          виховання негативного ставлення до будь-яких форм насильства.

 

 

III. Термін дії проекту: в продовж навчального року

Етапи реалізації проекту:

Підготовка до реалізації

-          включення проблематики громадянського виховання до плану виховної роботи школи;

-          підвищення професійної кваліфікації керівників гуртків;

-          створення методичного центру для опрацювання виховних інновацій;

-          корегування та узгодження змісту навчальних програм гуртків;

-          науково-методичне забезпечення підготовки керівників гуртків;

-          розробка методичних матеріалів і розробок;

-          запровадження нових методик навчання та виховання;

-          організація та забезпечення психолого-педагогічного навчання батьків гуртківців з метою підвищення ролі родинного виховання;

-          використання засобів масової інформації;

-          розробка та впровадження навчально-виховних програм з громадянської освіти і виховання;

-          вивчення світового педагогічного досвіду;

-          встановлення контактів з громадськими суспільними організаціями.

 

  1. Аналіз інформації, вибір способу вирішення проблеми.

Головне на цьому етапі – систематизація та аналіз отриманого матеріалу, планування діяльності для вирішення проблем.

Матеріал слід розподіляється за розділами:

-          актуальність та важливість проблеми стосунків вихованців і батьків;

-          інформація про різні підходи до вирішення проблеми;

-          обрана програма дій.

Можливі заходи щодо вирішення проблем:

-          підготувати відеофільми;

-          на заняттях гуртків навести приклади громадянського виховання;

-          написання творів.

 

  1. Педагогічний супровід вирішення проблеми.

На цьому етапі слід повністю або частково спробувати реалізувати обраний варіант вирішення проблеми через організацію відповідних виховних заходів, наприклад:

-          публікація пропозицій у засобах масової інформації;

-          звернення до громадських структур з метою одержання інформації на тему: „Чи завжди треба дошукуватися істини?”, „Чи можна поступитися совістю для отримання засобів на добру справу?”

-          звернення до органів влади;

-          участь у доброчинних акціях.

 

  1. Підготовка до представлення проекту.

-          поділ вихованців гуртка на чотири групи;

-          визначення мети і завдання кожної групи; переконатися, що гуртківці розуміють, що від них вимагається;

-          налагодження процесу обміну інформацією між дослідницькими групами;

-          розподіл усіх зібрань матеріалів між групами відповідно до напряму їхньої роботи.

Завдання груп:

Учасникам проект доручається конкретне завдання: наприклад, в межах реалізації благодійного проекту, присвяченого 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні надати людям похилого віку допомогу продуктами та поспілкуватися з ними.

 

    4. Представлення матеріалів дослідження.

            Завдання етапу:

-          проінформувати широку аудиторію про важливість обраної проблеми;

-          ознайомити присутніх із результатами етапу збору і аналізу інформації;

-          представити обрані способи вирішення проблеми;

-          розповісти про практичну діяльність у ході реалізації проекту.

 

Правила презентації  результатів:

-          кожна група готує усне повідомлення і протягом 5 хвилин подає найважливішу інформацію про один із етапів вирішення проблеми;

-   зачитавши повідомлення у загальних рисах слід охопити зміст       кращих заходів з реалізації міні-проектів;

-          під час презентації використовувати демонстраційні матеріали для кращого сприймання змісту повідомлення;

-          доцільно приймати участь у представленні всім членам групи;

-          використовувати підготовлені нотатки;

-          використовувати всі підготовлені матеріали.

 

5. Підсумок. Оцінка своїх дій.

Після закінчення проекту доцільно організувати обговорення, на яке можна запросити всіх дорослих, які допомагали у вирішенні проблеми.

 

IV. Учасники проекту.

Вихованці гуртків Костянтинівського районного Центру дитячої та юнацької творчості.

 

V. Механізм реалізації проекту.

- ознайомлення педагогів, гуртківців, батьків з проблемою       громадянського виховання в суспільстві;

-          розробка та впровадження програми „Наші права та обов’язки”;

-          розробка положення щодо проведення дослідження даної проблеми.

 

VI. Очікувані результати.

-          спільний творчий пошук педагогами і гуртківцями шляхів      виховання справжнього громадянина;

-          осягнення вихованцями важливості участі у розв’язанні актуальних проблем на рівні свого населеного пункту, району;

-          залучення гуртківців до участі у формуванні та реалізації програм, що стосується виховання громадянина України;

-          формування в особистості здатності до спільного пошуку, самодослідження, творчого саморозвитку.

 

VII. Критерії ефективності реалізації проекту.

-          підвищення якості виховання гуртківців;

-          відстеження результатів впливу проекту на молодь;

-          висвітлення проекту в засобах масової інформації;

-          забезпечення високого рівня підготовки методичних матеріалів, проведення запланованих заходів;

-          забезпечення високого рівня впровадження, проекту на місцевому рівні;

-          встановлення контактів з громадськими організаціями, проведення спільних заходів і проектів з проблем громадянського виховання;

-          введення проблематики формування та розвитку громадянського виховання до планів роботи гуртків.

 

 

Категория: Мои файлы | Добавил: wolkan | Теги: Громадянське виховання
Просмотров: 1756 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Пропонуємо

Оцініть наш сайт
Наше опитування
Какой кружок вы хотели бы записать своего ребенка
Всего ответов: 184
Проверка ТИЦ
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

ПРОЕКТИ:




«Діти світу, візьміться за руки!»


Птах 2011 року

СИНИЦЯ БЛАКИТНА



Знаменні дати
Праздники Украины
Погода
Константиновка 
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz