Практична сільськогосподарська
та природоохоронна робота
Орієнтовні завдання:
- за наявності поблизу табору навчально-дослідних ділянок, саду – проводити догляд, спостереження і досліди за с/г культурами;
- збір насіння кормових трав;
- догляд за зеленими насадженнями на території табору та за його межами;
- догляд за територією біля пам`ятників полеглим воїнам;
- допомога лісництвам у проведенні очистки лісу від сухостою, у прополюванні лісових культур у розсаднику і шкілці;
- скласти схематичну картку екологічної стежки.
Розділи інформаційно-довідкового стенду:
- висловлювання про природу та хліборобську працю;
- розклад роботи гуртків, екологічних засідань, план
масових заходів;
- дотримання законів та правил поведінки у природі;
- правила збирання лікарської сировини;
- обережно – ці рослини отруйні;
- рідкісні рослини і тварини нашої місцевості;
- фенологічний календар;
- орієнтовна тематика спостережень та дослідницької роботи;
- місцевий народний календар;
- підготуй до школи:
а) результати дослідів та спостережень;
б) сфотографуй для альбому рідкісні рослини та тварини області;
в) зроби саморобні наочні посібники;
г) збери кулінарні рецепти для шкільного музею хліба.
Педагоги зможуть не тільки вибрати із запропонованого найбільш підходящі теми, завдання, але й збагатити та урізноманітнити їх матеріалами власного досвіду, адже екологічне аграрно-трудове виховання молодого покоління – визначальний чинник у формуванні соціально-зрілої особистості – громадянина нової України.
та природоохоронна робота
Орієнтовні завдання:
- за наявності поблизу табору навчально-дослідних ділянок, саду – проводити догляд, спостереження і досліди за с/г культурами;
- збір насіння кормових трав;
- догляд за зеленими насадженнями на території табору та за його межами;
- догляд за територією біля пам`ятників полеглим воїнам;
- допомога лісництвам у проведенні очистки лісу від сухостою, у прополюванні лісових культур у розсаднику і шкілці;
- скласти схематичну картку екологічної стежки.
Розділи інформаційно-довідкового стенду:
- висловлювання про природу та хліборобську працю;
- розклад роботи гуртків, екологічних засідань, план
масових заходів;
- дотримання законів та правил поведінки у природі;
- правила збирання лікарської сировини;
- обережно – ці рослини отруйні;
- рідкісні рослини і тварини нашої місцевості;
- фенологічний календар;
- орієнтовна тематика спостережень та дослідницької роботи;
- місцевий народний календар;
- підготуй до школи:
а) результати дослідів та спостережень;
б) сфотографуй для альбому рідкісні рослини та тварини області;
в) зроби саморобні наочні посібники;
г) збери кулінарні рецепти для шкільного музею хліба.
Педагоги зможуть не тільки вибрати із запропонованого найбільш підходящі теми, завдання, але й збагатити та урізноманітнити їх матеріалами власного досвіду, адже екологічне аграрно-трудове виховання молодого покоління – визначальний чинник у формуванні соціально-зрілої особистості – громадянина нової України.