Любі друзі, представляємо вам тематику проектів, яку обласна Рада старшокласників пропонує реалізувати в організаціях учнівського самоврядування Донеччини в 2011-2012 навчальному році.
ПРОЕКТ «Я - ЛІДЕР»
Мета: Розвивати лідерські здібності дітей та учнівської молоді. Формувати та практично підтверджувати своїми справами громадську думку щодо серйозності та відповідальності дітей-лідерів питаннях організації діяльності своїх органів самоврядування.
Напрями діяльності:
· розширення знань та практичних вмінь юних лідерів, дітей з організаторськими здібностями у сфері правознавства та правозахисту, психології, менеджменту організацій, журналістики та ін., розвиток і вдосконалення комунікативних вмінь;
· розвиток соціальної активності у якнайбільшої кількості дітей та учнівської молоді;
· організація роботи з дітьми молодшого та середнього шкільного віку у напрямі розвитку у них організаторських та лідерських навиків.
ЗАВДАННЯ:
· формування та розвиток креативного мислення, організаторських здібностей та творчого потенціалу у дітей та молоді (членів учнівського самоврядування) шляхом використання інноваційних методик, тренінгів, ігрових практикумів;
· сприяти об’єднанню зусиль дітей учнівського самоврядування Донеччини;
· виявлення дітей з організаторськими здібностями, розкриття їх організаторського таланту, допомога у питаннях пізнання себе;
· заохочення дітей до участі в соціально значимих програмах проектах, заходах, у діяльності громадських організацій;
· розвиток та удосконалення організаторських та лідерських вмінь і навичок;
· впровадження традиції проведення щорічних конкурсів, відзначення кращих лідерів учнівської молоді.
ТЕРМІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ – 2011-2012 навчальний рік.
УЧАСНИКИ: діти та учнівська молодь віком від 6 до 18 років.
ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ:
І. Проведення опитування та анкетування (готуються і аналізуються спільно зі спеціалістами).
Орієнтовна тематика:
· «Лідером народжуються чи лідером стають»;
· «Що означає бути лідером?»;
· «Чи бачите ви в собі лідера? Чому?»;
· «Лідер очима дітей»;
· «Вміння і навички справжнього лідера»;
· «Я став лідером тому, що...».
Рейтингові опитування на визначення найактивніших та найдієвіших лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді тощо.
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія з питань преси та інформації.
ІІ. Налагодження партнерських стосунків.
Можливі партнери:
1. Державні та недержавні структури, заклади, організації:
- управління у справах сім'ї та молоді;
- служба у справах неповнолітніх;
- соціальні служби для молоді;
- дитячі громадські організації;
- центри підтримки творчих ініціатив;
- бізнес – центри;
- тренінгові центри тощо.
2. Спеціалісти: педагоги, психологи, соціальні педагоги, юристи.
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія з питань партнерства.
ІІІ. Презентація результатів діяльності.
Орієнтовний перепік форм презентацій:
· інформаційні матеріали у пресі, на радіо та телебаченні, па сторінках веб-сайту;
· круглі столи, ток-шоу;
· книги, брошури, плакати, листівки тощо.
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія з питань преси та інформації.
ІV. Проведення навчання організаторів та учасників проекту.
Форми навчальної діяльності:
1. Тренінги.
Орієнтовна тематика:
- соціальної активності;
- психології успіху;
- командоутворення;
- особистісного росту;
- толерантності;
- та ін.
2. «Круглі столи».
Орієнтовна тематика:
- «Шляхи удосконалення роботи органів самоврядування дітей та учнівської молоді»;
- «Партнерство в роботі органів самоврядування дітей та учнівської молоді»;
- «Діти-лідери - ініціатори цікавого та змістовного життя і діяльності своїх ровесників»;
- та ін.
3. Ділові ігри.
Орієнтовний перелік:
- переговори;
- дерево рішень;
- акваріум;
- проведення ділових зустрічей, нарад, засідань;
- карусель;
- та ін.
4. Програми «Рівний рівному».
5. Програма діяльності молодших школярів «Добрик крокує планетою».
6. Обмін досвідом з лідерами самоврядування різних регіонів області.
7. Міні-проект «Радуга счастья».
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія з питань партнерських відносин
V. Організація і проведення культурно-масових заходів.
Орієнтовний перелік заходів:
1. Конкурсні програми.
Орієнтовна тематика:
- «Як стати лідером?»;
- «Лідер року»;
- «Республіка дітей у державі дорослих»;
- «Ми - команда» тощо.
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія культури та дозвілля.
Інформація про хід реалізації проектів пропонуємо надавати до обласної Ради старшокласників за адресою: м. Донецьк, 83086, вул. Артема, 46, каб. 17, e-mail: elena.kylagina@mail.ru та на адресу відповідних комісій на сайт ww.donstar.ucoz.ua.
Любі друзі, представляємо вам тематику проектів, яку обласна Рада старшокласників пропонує реалізувати в організаціях учнівського самоврядування Донеччини в 2011-2012 навчальному році.
ПРОЕКТ «Я - ЛІДЕР»
Мета: Розвивати лідерські здібності дітей та учнівської молоді. Формувати та практично підтверджувати своїми справами громадську думку щодо серйозності та відповідальності дітей-лідерів питаннях організації діяльності своїх органів самоврядування.
Напрями діяльності:
· розширення знань та практичних вмінь юних лідерів, дітей з організаторськими здібностями у сфері правознавства та правозахисту, психології, менеджменту організацій, журналістики та ін., розвиток і вдосконалення комунікативних вмінь;
· розвиток соціальної активності у якнайбільшої кількості дітей та учнівської молоді;
· організація роботи з дітьми молодшого та середнього шкільного віку у напрямі розвитку у них організаторських та лідерських навиків.
ЗАВДАННЯ:
· формування та розвиток креативного мислення, організаторських здібностей та творчого потенціалу у дітей та молоді (членів учнівського самоврядування) шляхом використання інноваційних методик, тренінгів, ігрових практикумів;
· сприяти об’єднанню зусиль дітей учнівського самоврядування Донеччини;
· виявлення дітей з організаторськими здібностями, розкриття їх організаторського таланту, допомога у питаннях пізнання себе;
· заохочення дітей до участі в соціально значимих програмах проектах, заходах, у діяльності громадських організацій;
· розвиток та удосконалення організаторських та лідерських вмінь і навичок;
· впровадження традиції проведення щорічних конкурсів, відзначення кращих лідерів учнівської молоді.
ТЕРМІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ – 2011-2012 навчальний рік.
УЧАСНИКИ: діти та учнівська молодь віком від 6 до 18 років.
ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ:
І. Проведення опитування та анкетування (готуються і аналізуються спільно зі спеціалістами).
Орієнтовна тематика:
· «Лідером народжуються чи лідером стають»;
· «Що означає бути лідером?»;
· «Чи бачите ви в собі лідера? Чому?»;
· «Лідер очима дітей»;
· «Вміння і навички справжнього лідера»;
· «Я став лідером тому, що...».
Рейтингові опитування на визначення найактивніших та найдієвіших лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді тощо.
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія з питань преси та інформації.
ІІ. Налагодження партнерських стосунків.
Можливі партнери:
1. Державні та недержавні структури, заклади, організації:
- управління у справах сім'ї та молоді;
- служба у справах неповнолітніх;
- соціальні служби для молоді;
- дитячі громадські організації;
- центри підтримки творчих ініціатив;
- бізнес – центри;
- тренінгові центри тощо.
2. Спеціалісти: педагоги, психологи, соціальні педагоги, юристи.
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія з питань партнерства.
ІІІ. Презентація результатів діяльності.
Орієнтовний перепік форм презентацій:
· інформаційні матеріали у пресі, на радіо та телебаченні, па сторінках веб-сайту;
· круглі столи, ток-шоу;
· книги, брошури, плакати, листівки тощо.
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія з питань преси та інформації.
ІV. Проведення навчання організаторів та учасників проекту.
Форми навчальної діяльності:
1. Тренінги.
Орієнтовна тематика:
- соціальної активності;
- психології успіху;
- командоутворення;
- особистісного росту;
- толерантності;
- та ін.
2. «Круглі столи».
Орієнтовна тематика:
- «Шляхи удосконалення роботи органів самоврядування дітей та учнівської молоді»;
- «Партнерство в роботі органів самоврядування дітей та учнівської молоді»;
- «Діти-лідери - ініціатори цікавого та змістовного життя і діяльності своїх ровесників»;
- та ін.
3. Ділові ігри.
Орієнтовний перелік:
- переговори;
- дерево рішень;
- акваріум;
- проведення ділових зустрічей, нарад, засідань;
- карусель;
- та ін.
4. Програми «Рівний рівному».
5. Програма діяльності молодших школярів «Добрик крокує планетою».
6. Обмін досвідом з лідерами самоврядування різних регіонів області.
7. Міні-проект «Радуга счастья».
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія з питань партнерських відносин
V. Організація і проведення культурно-масових заходів.
Орієнтовний перелік заходів:
1. Конкурсні програми.
Орієнтовна тематика:
- «Як стати лідером?»;
- «Лідер року»;
- «Республіка дітей у державі дорослих»;
- «Ми - команда» тощо.
ВІДПОВІДАЛЬНІ: комісія культури та дозвілля.
Інформація про хід реалізації проектів пропонуємо надавати до обласної Ради старшокласників за адресою: м. Донецьк, 83086, вул. Артема, 46, каб. 17, e-mail: elena.kylagina@mail.ru та на адресу відповідних комісій на сайт ww.donstar.ucoz.ua.
Любі друзі, представляємо вам тематику проектів, яку обласна Рада старшокласників пропонує реалізувати в організаціях учнівського самоврядування Донеччини в 2011-2012 навчальному році.