Загальні відомості про гурток:
1. Створений – 01.09.2008 н.р.
2. Працює на базі Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики і програмування
3. Кількість гуртківців: на 01.09.2009 р – 30; на 31.12.2008 р -30 – вибувших немає
4. Дітей пільгових категорій – немає
5. Дітей – інвалідів – немає
6. Дітей з девіантною поведінкою, перебуваючи на шкільному та районному обліку - немає
7. Кількість груп: 2
8. Дні і години роботи гуртка: молодша група: понеділок 14.00-15.00; середа 14.00-15.00; п‘ятниця 14.00 -15.00; старша група: понеділок – 15.00-16.00; середа – 15.00-16.00; п’ятниця – 15.00-16.00
9. Робоча програма: «Комп’ютер і кіно», Програми для позашкільних закладів освіти, К., 1996 р с.254-257
10. Всього заплановано в 1 семестрі – 106 занять; фактично проведено – 106
11. Створено – 8 анімафільмів, 12 коміксів за фільмами
12. Взята участь в 16 шкільних, сільських і загально районних заходах
13. Взята участь в роботі МАН (журналістика) – 1 вихованець
14. Надана методична допомога класним керівникам школи – в обсязі 26 годин
15. Керівник гуртка: Кущенко Е.Б.
16. Адреса: 84208, вул.. Заборського, 101/б, с.Кіндратівка, Костянтинівський район, Донецька область, 84208
Гурток «Комп’ютер і кіно» Костянтинівського районного Центру дитячої та юнацької творчості розпочав свою роботу 01 вересня 2008 року на базі Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Костянтинівського району Донецької області. Одним з головних завдань роботи гуртка є не тільки навчання навичкам кіно творчості, а передусім – гармонійний розвиток дитини засобами мультиплікації, тому в роботу гуртка входять розділи, які стосуються не тільки технології створення анімаційних фільмів і кліпів, а й їх аналізу, тобто культурологічної освіти.Анімаційне кіно – мистецтво синтетичне, отже в роботі гуртка діти знайомляться з елементами літературної творчості, живопису, драматургії, живого слова (озвучення), а також зі взаємозв’язанними видами творчості – малювання під музику або перетворення слова на зримий образ (за допомогою живопису, пантоміми, тощо). На заняттях діти навчаються бачити навколишній світ, природу, розуміти їхню красу, в них формується стійка потреба у творчості. Заняття гуртка збуджують творчі сили дитини, спрямовують їх на створення самостійних творів у галузі анімаційного кіно.Навчання анімаційній творчості в гуртку розраховано на 3 роки навчання, в подальшому його можна за бажанням розширити до 6 або 9 років. В 1 семестрі 2008-2009 навчального року діти знайомилися з анімаційним кіно, яке є початковим етапом комплексного розвитку. Безумовно, всі малюки полюбляють «мультики», а через те, що в цьому віці формується ставлення до світу і людей, саме анімація справляє великий вплив на формування дитячого світогляду.Робота з молодшою групою в 1 семестрі базувалася на чуттєвому сприйнятті дійсності, творі мистецтва й літератури, В цьому семестрі наші зусилля спрямовувалися на розвиток уяви, самостійності, ініціативи, набуття досвіду творчої роботи. Саме за цей період відбулося формування творчого колективу, тому що для створення фільму потрібна знімальна група, а не кілька випадково зібраних людей.
У молодшій групі на заняттях використовувалися частіше ігрові форми навчання. Підсумок діяльності роботи в першому семестрі – це розкадрування майбутніх фільмів за самостійним сюжетом або комікс, створений за допомогою старших гуртківців.
У старшій групі в 1 семестрі тривала робота з кольором, лінією та об’ємом, але більше уваги надавалося літературній творчості, вихованці набули першого досвіду, вчилися висловлювати свої враження, почуття та думки письмово. В першому семестрі гуртківці опанували техніку анімації героїв, створення фонів, титрів.
У другому семестрі планується присвятити навчання самостійній роботі над анімафільмами, вивченню етапів створення фільмів: сценарію, ескізам, декораціям, фону, монтажу і озвучуванню. Планується подальше формування стадіальної знімальної групи, де кожен гуртківець опанує всі кінематографічні професії: сценаріста, художника, аніматора, оператора, монтажера, звукооператора, режисера. На заняттях також планується вивчити різні технічні прийоми знімання.Для розширення наукового й естетичного кругозору в першому семестрі проводилися бесіди про відомих письменників, майстрів живопису, музикантів, кінорежисерів, акторів, перегляд і обговорення їхніх творів. З одним гуртківцем (старостою старшої групи Волобуєвим Олександром) велася індивідуально науково-пошукова робота, результатом якої стало створення навчально-пошукової роботи «Журналістська діяльність І.Франка», яка рекомендована для захисту в районному відділенні Малої академії наук України (за фахом «Журналістика»).
Таким чином, робота, на нашу думку, дала позитивні результати. Були зняті навчальні етюди, кілька анімафільмів і коміксів, взята участь в публікації коміксів на сторінках районної учнівської газети «Посмішка фортуни»