Проект «Люби і
знай свій край»
Тип: телекомунікаційний, кооперативний
Термін реалізації: травень-жовтень 2010 року
Мета та завдання:
·
Формування
ціннісних орієнтирів школярів;
·
Розвиток
інноваційної культури учасників навчально-виховного процесу;
·
Створення
мультимедійного контенту курсу
«Донеччинознавство»
Учасники проекту:
Методичні та
педагогічні працівники, педагоги-організатори шкіл, вихователі груп подовженого
дня, учні, батьки.
Опис проекту:
Донеччина є
великим потужним індустріальним центром нашої країни, дивовижним краєм із
чудовою природою, багатою своїми підземними скарбницями. У надрах землі
донецької є майже всі елементи таблиці Менделєєва. Область по праву вважається
фундаментом вітчизняної промисловості.
Донеччина виступає генератором інтелектуального,
наукового, культурного життя. Імена багатьох видатних діячів науки, мистецтва,
спортсменів відомі далеко за межами нашої держави.
Виховний курс «Донеччинознавство», розроблений у
Донецькому облІППО, який поєднує у собі інформативність, цікавість, у простій і
доступній формі пояснює молодому поколінню чому треба пам’ятати «хто ми і якого
роду», шанувати своє коріння, батьків, рідну землю. Важливо, щоб цей курс був
підтриманий на рівні кожної школи. Важливість розуміння історії свого краю та
гордості за нього повинна увійти в серце кожного мешканця Донеччини. Тому
«Проект Люби і знай свій край» передбачаєстворення мультимедійного контенту до
курсу «Донеччинознавство» у вигляді екскурсійних маршрутів (віртуальних та
реальних). Кожен екскурсійний маршрут буде мати наступні складові: суспільствознавчу, природознавчу, краєзнавчу.
Вимоги до опису екскурсійного маршруту:
Наявність:
1)
Карти
маршруту;
2)
Короткого
опису екскурсійного маршруту (до 1 сторінки тексту);
3)
До
кожної «станції» маршруту:
a)
Розповіді
екскурсовода (до 5 сторінок);
b)
Фотоматеріалів
(фотографії розміром від 1 до 5МБ);
c)
Відеоматеріалів
(до 3 хвилн);
d)
Мультимедійної
презентації.
Опис одного екскурсійного маршруту повинен вміщуватися на
DVD-диск .
Практична значущість проекту:
Створення мультимедійного контенту курсу
«Донеччинознавства»
Етапи роботи над проектом:
Номер етапу |
Зміст робіт |
Терміни |
Відповідальні |
1 |
Проведення семінару -
практикуму |
12.05.2010 |
Сіпачова О.В., Ломакіна Г.І. |
|
Організація роботи над
проектом на місцях |
Травень 2010 року |
Керівники методичних об’єднань вихователів ГПД,
педагоги-організатори шкіл, зацікавлені особи |
2 |
Збір інформації для розробки
екскурсійних маршрутів |
Під час літніх екскурсій,
роботи таборів при школах |
Керівники методичних об’єднань вихователів ГПД,
педагоги-організатори шкіл, зацікавлені особи |
|
Оформлення екскурсійних
маршрутів |
Вересень 2010 року |
Керівники методичних об’єднань вихователів ГПД,
педагоги-організатори шкіл, зацікавлені особи |
3 |
Подання матеріалів на розгляд |
До 10 жовтня 2010 року |
Керівники методичних об’єднань вихователів ГПД,
педагоги-організатори шкіл, зацікавлені особи |
|
Розгляд матеріалів,
визначення найкращих |
До 1 листопада 2010 року |
Сіпачова О.В., Ломакіна Г.І. |
4 |
Презентація кращих розробок |
10.11.2010 року |
Сіпачова О.В., Ломакіна Г.І. |