Загальношкільна дитяча громадська організація «Козацька республіка» Новодмитрівського аграрного ліцею
Школа розвитку та самовдосконалення.
Школа розвитку та самовдосконалення.
Щоб почувати себе щасливою, успішною, достойно функціонувати в мобільному та динамічному суспільстві, людина повинна мати стійкий стрижень особистості, певний світогляд, соціальні та моральні переконання. Ще людина повинна мати високу психологічну гнучкість, здатність засвоювати нову інформацію, створювати щось нове.
Отже, виходячи в світ із шкільних дверей, випускники школи повинні мати сформоване самостійне мислення та соціальну відповідальність, готові до творчої діяльності та ініціативи.
Сформувати таку самостійну, творчу особистість може тільки самостійна, творча діяльність цієї особистості через учнівське самоврядування.
У 2007-2008 навчальному році виповнилося 15 років з моменту заснування Дитячої громадської організації «Козацька республіка».
Організація з дозволу старшини Костянтинівського козацького полку імені Павла Полуботка отримала назву Новодмитрівського кошу та стала резервом цієї військової одиниці Кальміуської паланки Українського козацтва.
Сьогодні загальна чисельність «Козацької республіки» близько 400 чоловік, бо до складу кошу на правах радників та консультантів входять адміністрація та педагоги Новодмитрівського навчально-виховного комплексу і мають військові козацькі звання на чолі з директором НВК, генералом Українського козацтва Перевозником В.Ф.
Наш кіш складається з братств, що об’єднуються в три сотні:
І сотня – старші джури (учні 9-11 класів);
ІІ сотня – джури (учні 5-8 класів);
ІІІ сотня – козачата (учні 1-4 класів).
(Джура – помічник козака, молодший воїн.)
Вищим органом учнівського самоврядування є загальні збори козачат та джур. Такі збори називаються «козацьким колом» і проводяться двічі на рік: у вересні та в травні, коли підбиваються підсумки Козацької Повірки. Такі свята у Новодмитрівському коші називають – День Козацької республіки. Запрошуються представники козацької старшини полку ім. П.Полуботка, гості з інших полків; підбиваються підсумки роботи, плануються нові справи, обирається старшина кошу; традиційно проводяться огляд козацького строю та пісні та змагання «козацькі розваги» зі справжнім кулішем.
У 2005 році Рада кошу, проаналізувавши стан діяльності «Козацької республіки», дійшла висновку, що дитяча організація вже кілька років перебувала на першому етапі свого розвитку і вже переживала певну кризу. Треба було щось докорінно змінювати, щоб Дитяча громадська організація не тільки об’єднувала школярів у яскравих масових заходах, але ще й стала помічницею у їх становленні як особистостей. Тому було розроблено та прийнято на "козацькому колі” програму розвитку Дитячої громадської організації, розраховану на три роки.
Сьогодні можна впевнено стверджувати, що програму виконано. За результатами тестів, анкет, опитувань та спостережень
74% учнів мають високий та достатній рівні вихованості, 23% - середній;
92% учнів мають високий та достатній рівні дружби, 5% - середній;
96% учнів мають високий та достатній рівні відповідальності, 4% - середній;
96% учнів мають високий і достатній рвівні активності, 4% - середній;
77% учнів мають високий і достатній рівні правової культури, 16% - середній;
67% учнів мають високий і достатній рівні сформованості здорового способу життя,
29% - середній;
95% учнів вміють цивілізовано розв’язувати конфлікти.
Для підготовки козачат до вступу в джури створено заочну гру-подорож "Козачата по веселкових стежинах”.
Проте працювати є над чим.
«Козацька республіка» вчить своїх вихованців як жити, як влаштовувати свій власний спосіб життя, вибирати режим інтелектуального та емоційного навантаження, спосіб подолання труднощів і перешкод на шляху формування себе як особистості, готової до співпраці, цінної для суспільства.
В «Козацькій республіці» кожен має постійне та тимчасові доручення, кожен входить до складу однієї з Малих Рад за тим чи іншим напрямком роботи. Це дає можливість дітям бути і організаторами справ,і виконавцями.
В основу роботи «Козацької республіки» покладено метод проектів та КТС. Щоб перевірити власні сили, кожний учнівський колектив обирає в переліку традиційних свят, готує та самостійно проводить загальношкільний захід.
Вивчаючи на практиці ази самоврядування, учні Новодмитрівського НВК отримують досвід, який стане їм в нагоді в дорослому житті.
Положення про роботу
учнівського самоврядування
Отже, виходячи в світ із шкільних дверей, випускники школи повинні мати сформоване самостійне мислення та соціальну відповідальність, готові до творчої діяльності та ініціативи.
Сформувати таку самостійну, творчу особистість може тільки самостійна, творча діяльність цієї особистості через учнівське самоврядування.
У 2007-2008 навчальному році виповнилося 15 років з моменту заснування Дитячої громадської організації «Козацька республіка».
Організація з дозволу старшини Костянтинівського козацького полку імені Павла Полуботка отримала назву Новодмитрівського кошу та стала резервом цієї військової одиниці Кальміуської паланки Українського козацтва.
Сьогодні загальна чисельність «Козацької республіки» близько 400 чоловік, бо до складу кошу на правах радників та консультантів входять адміністрація та педагоги Новодмитрівського навчально-виховного комплексу і мають військові козацькі звання на чолі з директором НВК, генералом Українського козацтва Перевозником В.Ф.
Наш кіш складається з братств, що об’єднуються в три сотні:
І сотня – старші джури (учні 9-11 класів);
ІІ сотня – джури (учні 5-8 класів);
ІІІ сотня – козачата (учні 1-4 класів).
(Джура – помічник козака, молодший воїн.)
Вищим органом учнівського самоврядування є загальні збори козачат та джур. Такі збори називаються «козацьким колом» і проводяться двічі на рік: у вересні та в травні, коли підбиваються підсумки Козацької Повірки. Такі свята у Новодмитрівському коші називають – День Козацької республіки. Запрошуються представники козацької старшини полку ім. П.Полуботка, гості з інших полків; підбиваються підсумки роботи, плануються нові справи, обирається старшина кошу; традиційно проводяться огляд козацького строю та пісні та змагання «козацькі розваги» зі справжнім кулішем.
У 2005 році Рада кошу, проаналізувавши стан діяльності «Козацької республіки», дійшла висновку, що дитяча організація вже кілька років перебувала на першому етапі свого розвитку і вже переживала певну кризу. Треба було щось докорінно змінювати, щоб Дитяча громадська організація не тільки об’єднувала школярів у яскравих масових заходах, але ще й стала помічницею у їх становленні як особистостей. Тому було розроблено та прийнято на "козацькому колі” програму розвитку Дитячої громадської організації, розраховану на три роки.
Сьогодні можна впевнено стверджувати, що програму виконано. За результатами тестів, анкет, опитувань та спостережень
74% учнів мають високий та достатній рівні вихованості, 23% - середній;
92% учнів мають високий та достатній рівні дружби, 5% - середній;
96% учнів мають високий та достатній рівні відповідальності, 4% - середній;
96% учнів мають високий і достатній рвівні активності, 4% - середній;
77% учнів мають високий і достатній рівні правової культури, 16% - середній;
67% учнів мають високий і достатній рівні сформованості здорового способу життя,
29% - середній;
95% учнів вміють цивілізовано розв’язувати конфлікти.
Для підготовки козачат до вступу в джури створено заочну гру-подорож "Козачата по веселкових стежинах”.
Проте працювати є над чим.
«Козацька республіка» вчить своїх вихованців як жити, як влаштовувати свій власний спосіб життя, вибирати режим інтелектуального та емоційного навантаження, спосіб подолання труднощів і перешкод на шляху формування себе як особистості, готової до співпраці, цінної для суспільства.
В «Козацькій республіці» кожен має постійне та тимчасові доручення, кожен входить до складу однієї з Малих Рад за тим чи іншим напрямком роботи. Це дає можливість дітям бути і організаторами справ,і виконавцями.
В основу роботи «Козацької республіки» покладено метод проектів та КТС. Щоб перевірити власні сили, кожний учнівський колектив обирає в переліку традиційних свят, готує та самостійно проводить загальношкільний захід.
Вивчаючи на практиці ази самоврядування, учні Новодмитрівського НВК отримують досвід, який стане їм в нагоді в дорослому житті.
Положення про роботу
учнівського самоврядування