Суббота, 20.04.2024, 08:17

Приветствую Вас Гость | RSS

Мова сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділів
Мои статьи [494]
Пошук
РЦДЮТ
Директор РЦДЮТ
:
Директор РЦДЮТ
ПЕЛЫХ
Маргарита Эдуардовна

Телефон 


(06272) 94-5-76









Наші відвідувачі
Locations of visitors to this page
Посилання






Хмаринка тегів
Відео
Виставкова зала

Выставка работ юных флористов  в выставочном зале РЦДЮТ

Выставка детского рисунка
 "ДЕТСКИЕ КРАСКИ ДОНЕТЧИНЫ"


Выставка ОРИГАМИ


Главная » Статьи » Мои статьи

Звіт про участь делегації учнів Кіндратівської СОШ І-ІІІ ступенів у літньому зльоті Всеукраїнської школи передового досвіду

Звіт про участь делегації учнів Кіндратівської СОШ І-ІІІ ступенів у літньому зльоті Всеукраїнської школи передового досвіду у Всеукраїнському профільному таборі оздоровлення та відпочинку «Юннат»  Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОНмолодьспорту України

 

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12.04.2012 № 464 "Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2012 році" та листа Міністерства від 22.05.2012 № 1/9-390 «Про оздоровлення і відпочинок дітей у Всеукраїнському таборі «Юннат» у 2012 році» учні Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики і програмування, переможці Всеукраїнських природоохоронних конкурсів «Птах 2011 року», «Галерея кімнатних рослин» та «Проектів оптимізації озеленення території навчальних закладів» у складі делегації учнів Донецької області (загальна кількість делегації – 8 чол) з 11 по 17 червня цього року взяли участь у літньому зльоті Всеукраїнської школи передового досвіду у Всеукраїнському профільному таборі оздоровлення та відпочинку «Юннат».

На зліт приїхали найкращі юннати з різних куточків України у кількості 8 учнів з кожної області (27 областей). Літнє оздоровлення кращі учні-переможці Всеукраїнських природоохоронних, екологічних акцій і конкурсів проходили на базі Всеукраїнського профільного табору відпочинку та оздоровлення «Юннат» Національного еколого-натуралістичного центру в рамках Всеукраїнської школи передового досвіду. Ця школа створена з метою оздоровлення, обміну передового досвіду юннатівської роботи, інтелектуального та духовного розвитку особистості, вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду педагогів-позашкільників.

Делегація учнів Кіндратівської СОШ в рамках відпочинку і роботи Всеукраїнської школи передового досвіду взяла участь у трьох напрямках:

> обмін передовим досвідом юннатівської роботи;

> інтелектуальне збагачення та оптимізація, закріплення набутих знань і навичок юного натураліста;

> обмін перспективним педагогічним досвідом роботи в еколого-натуралістичних позашкільних закладах.

Учні мали можливість прослухати цікаві лекції з педагогіки, психології, управління, обмінятися досвідом роботи, взяти участь у тренінгах, розробці творчих проектів. Різноманітність лекційного матеріалу дозволив дітям під час відпочинку підвищити і свій освітній рівень.

Учнівська делегація з Донецької області, у складі якої були учні Кіндратівської СОШ і Костянтинівського районного центру дитячої і юнацької творчості презентувала власний досвід дослідницької роботи (проведені науково-дослідні проекти, експерименти та досліди у гуртках, участь у екологічних конкурсах, акціях, операціях). Обмін досвідом юннатівської роботи, власними думками та цікавими ідеями юних дослідників відбувалися на засіданнях «Клубу юних натуралістів». «Клуб юних натуралістів» проходив у формі діалогу та дискусії між однодумцями. Всі учасники мали змогу словесно, наочно, практично презентувати свої наукові досягнення та показати проблеми і перспективи своєї ідеї. За допомогою пошукового та навчально-дослідного методів відбувалося накопичення і вдосконалення юннатівських знань та навичок. Результатом засідання «Клубу юних натуралістів» є «генерація ідей» юних дослідників.

У Всеукраїнській школі передового досвіду учні Кіндратівської СОШ – вихованці Костянтинівського РЦДЮТ крім послуг оздоровлення та відпочинку отримали комплекс додаткових послуг, спрямованих на розвиток їх здібностей та інтересів за напрямами еколого-натуралістичної освіти, а саме: взяли найактивнішу участь в роботі в гуртках (біологія, екологія, зоологія, сільське господарство, народні ремесла, «Intel», «Globe») та творчих майстернях («захоплююче лозоплетіння», «фітодизайн», «зелена архітектура», «кінології «екологічне землеробство», «садівництво», «рослинництво», «декоративний акваріум», «біоетика», «гончарство», «біокераміка», «екологія для майбутнього», «моніторинг довкілля», «екопросвіта»).

Незабутні враження і масу позитивних емоцій діти отримали від перегляду вистав у театрах: Київської оперети та театру ім. І. Франка. Що спонукало їх до культурного та духовного розвитку.

Харчувалися діти в їдальні табору 4 рази на добу. В раціон харчування входили свіжі овочі, фрукти, йогурти, сметана, сир, різноманітні соки, тістечка та інше.

Але головне, що привезли наші учні з відпочинку – це інноваційні форми освітньої діяльності, з якими вже познайомили педагогів своєї школи. Сподіваємося, що ці форми зацікавлять і інших педагогів Костянтинівського району.

 

 «Граючись у серйозне»

(форми проведення занять у Всеукраїнській школі передового досвіду)

 

 

Заняття-аукціон. На дошці написано список запитань, які повинні бути "продані" на "аукціоні" і на які всі учні мають знати відповіді. Для проведення "аукціону" обирається експертна група, керівник цієї групи - ведучий. Ведучий визначає, в якому порядку він має називати учнів, які визначатимуть запитання, що "продається". Ведучий називає першого учня, той - номер запитання. Усі очима знаходять текст запитання на дошці. Ведучий запитує: "Хто хоче купити це запитання?" (треба розуміти це питання як таке: "Хто знає відповідь на нього?"). Чекає піднятих рук. Рахує: "Один", - знову читає запитання і оголошує: "Два..." Якщо піднялася рука "покупця", дає йому слово. За відповідь нараховуються бали. Відповідь можна уточнити, розширити, поглибити і за це також одержати бал.

Коли запитання повністю куплене, ведучий називає другого продавця і так поки всі запитання не будуть з'ясовані.

 

Заняття-диспут. Коли щодо якоїсь проблеми існують протилежні думки, принципово різні підходи, то ця проблема може стати темою заняття-диспуту. Цінність таких занять полягає в тому, що на них формується діалектичне мислення школярів. Такі заняття допомагають залучити учнів до живого, емоційного спілкування. Вони також вчать висловлювати свою думку, обґрунтовувати її, вести діалог, вникати в доводи опонента, виявляти в них слабкі місця. Уроки-диспути сприяють формуванню в школярів переконань.

У процесі підготовки до диспуту учні поділяються на дві групи, які дотримуються діаметрально протилежних точок зору. У кожній групі мають бути різні "спеціалісти". Вони ведуть пошук доказів, підбирають аргументи, факти, щоб захистити свою точку зору. Кожна група готує таке питання, на яке довелося б шукати нові докази для захисту своєї точки зору. Спочатку виступає хтось із представників однієї групи, у діалог вступають спеціалісти з іншої. Вони задають один одному питання, вислуховують відповіді, погоджуються або не погоджуються, приходять до спільної думки.

На початку заняття учням пропонуються цікаві факти, докази, аргументи, котрі записуються на листках.

 

Заняття-спектакль у формі судового засідання. Дуже поширені заняття-спектаклі у формі судового засідання. Ця форма приваблива тим, що в ній стикаються протилежні погляди на суть окремих питань. Вирок обґрунтовується, отже, така форма проведення заняття сприяє з'ясуванню суті проблеми. Як і на звичайному суді, тут дійовими особами є свідки, адвокати і ті, кого звинувачують.

Кожен із учнів, одержавши свою роль, має підготувати свій виступ. Кожен має знати, що перед початком свого виступу він повинен представитися, хто він є, в захист кого він виступає і чому. Свідчення мають бути доказовими і обґрунтованими.

Заняття-твір. Час заняття повністю використовується для літературного, художнього оформлення розповіді з будь-якої конкретної теми (за напрямом). Твір учні пишуть на окремих листочках. Дуже цікаво відбувається читання вголос усього твору або цікавих фрагментів.

 

Комплексно-творче заняття. Учні поділяється на п'ять груп. Кожна група одержує завдання. Перша група складає кросворд за визначеною темою (за напрямом), друга і третя групи готують аукціони, четверта і п'ята - пишуть план кіносценарію навчального фільму з даної теми. Кожній групі видаються картки із завданнями для роботи.

Для оцінки роботи кожної групи на початку заняття обирається журі з 3-х чоловік. Поки групи готують завдання, члени журі разом із керівником можуть обдумати питання оцінювання виконаних завдань кожною групою. Після закінчення роботи представники груп у межах 5 хвилин доповідають про результати і демонструють їх. Журі оцінює і підбиває підсумки.

 

Заняття-подорож. Форма заняття - це віртуальна подорож за допомогою відеофільмів.

 

Заняття-розслідування. Назва заняття говорить сама за себе: хтось щось розслідує. Хтось - це учні під керівництвом педагога, щось - факт, процес, явище, яке є змістом засвоєння. Заняття орієнтує на високу активність учнів.

Категория: Мои статьи | Добавил: wolkan (29.06.2012)
Просмотров: 815 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Пропонуємо

Оцініть наш сайт
Наше опитування
Какой кружок вы хотели бы записать своего ребенка
Всего ответов: 184
Проверка ТИЦ
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

ПРОЕКТИ:




«Діти світу, візьміться за руки!»


Птах 2011 року

СИНИЦЯ БЛАКИТНА



Знаменні дати
Праздники Украины
Погода
Константиновка 
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz