ІНСТРУКЩЯ
з охорони праці під
час проведення екскурсії
1.
Загальні
вимоги безпеки
Заздалегідь обирають такий об'єкт для екскурсії, де
забезпечується повна безпека її проведення.
Вихователі відповідають за дотримання правил техніки
безпеки та охорону життя і здоров'я учнів.
Керівники екскурсії повинні постійно наглядати за
учнями.
Забороняється проводити екскурсії під час дощу, туману
і в темний час доби.
2.Вимоги
безпеки перед початком проведення екскурсії
Перед початком екскурсії роблять перекличку і
відмічають присутніх, учнів знайомлять із загальною характеристикою об'єкта
екскурсії, маршрутом і правилами безпеки, яких необхідно дотримуватися під час
її проведення.
Кількість учнів, які одночасно беруть участь в
екскурсії, не повинна перевищувати 25 осіб.
2.3.
Вирушаючи на екскурсію з учнями, вихователь повинен мати при собі дорожню
аптечку першої долікарської допомоги.
Допущені до екскурсії учні повинні бути відповідно
одягнені, не мати при собі предметів, що створюють небезпеку для себе й
оточуючих.
Вирушаючи на екскурсію з учнями, вихователь повинен
інформувати учнів про місцеві отруйні рослини, тварини, плазуни, комахи.
3.
Вимоги
безпеки під час проведення екскурсії
Другу перекличку і відмітку присутніх проводять після
прибуття на місце екскурсії.
Під час екскурсії забороняється розпалювати багаття,
щоб уникнути пожеж та опіків учнів.
Забороняється пити воду з відкритих водойм. Необхідно
заздалегідь запропонувати взяти із собою (з дому) питну воду у пляшці.
Під час екскурсії учням забороняється знімати взуття і
ходити босоніж.
4.Вимоги
безпеки після закінчення екскурсії
Після закінчення екскурсії вихователі виводять учнів з
місця проведення екскурсії і перевіряють на явність їх за списком.
Після повернення до закладу вихователі ще раз
перевіряють учнів за списком.
5.
Вимоги
безпеки в аварійних ситуаціях
5.1. У випадку
аварійної ситуації на місці екскурсії вихователі виводять учнів у безпечне
місце. . 5.2. При нещасному випадку учнів
виводять у безпечне місце, а потерпілому надають першу долікарську допомогу
|