Загальні відомості
про гурток:
1.
Створений
– 01.09.2008 н.р.
2.
Працює
на базі Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим
вивченням інформатики і програмування
3.
Кількість гуртківців: на 01.09.2009 р – 30; на
31.12.2008 р -30 – вибувших немає
4.
Дітей
пільгових категорій – немає
5.
Дітей
– інвалідів – немає
6.
Дітей
з девіантною поведінкою, перебуваючи на шкільному та районному обліку - немає
7.
Кількість
груп: 2
8.
Дні
і години роботи гуртка: молодша група: понеділок 14.00-15.00; середа
14.00-15.00; п‘ятниця
14.00 -15.00; старша група: понеділок – 15.00-16.00; середа – 15.00-16.00;
п’ятниця – 15.00-16.00
9.
Робоча
програма: «Комп’ютер і кіно», Програми для позашкільних закладів освіти, К., 1996 р
с.254-257
10.
Всього заплановано в 1 семестрі – 106 занять; фактично проведено –
106
11.
Створено – 8 анімафільмів, 12 коміксів за
фільмами
12.
Взята
участь в 16 шкільних, сільських і загально районних заходах
13.
Взята
участь в роботі МАН (журналістика) – 1 вихованець
14.
Надана
методична допомога класним керівникам школи – в обсязі 26 годин
15.
Керівник
гуртка: Кущенко Е.Б.
16.
Адреса:
84208, вул.. Заборського, 101/б, с.Кіндратівка, Костянтинівський район,
Донецька область, 84208
Гурток «Комп’ютер і кіно» Костянтинівського районного Центру дитячої та
юнацької творчості розпочав свою роботу 01 вересня 2008 року на базі
Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Костянтинівського району
Донецької області. Одним з головних завдань роботи гуртка є не тільки навчання
навичкам кіно творчості, а передусім – гармонійний розвиток дитини засобами
мультиплікації, тому в роботу гуртка входять розділи, які стосуються не тільки
технології створення анімаційних фільмів і кліпів, а й їх аналізу, тобто
культурологічної освіти.Анімаційне кіно – мистецтво синтетичне, отже в роботі
гуртка діти знайомляться з елементами літературної творчості, живопису,
драматургії, живого слова (озвучення), а також зі взаємозв’язанними видами
творчості – малювання під музику або перетворення слова на зримий образ (за
допомогою живопису, пантоміми, тощо). На заняттях діти навчаються бачити
навколишній світ, природу, розуміти їхню красу, в них формується стійка потреба
у творчості. Заняття гуртка збуджують творчі сили дитини, спрямовують їх на
створення самостійних творів у галузі анімаційного кіно.Навчання анімаційній творчості в гуртку розраховано на 3 роки навчання, в
подальшому його можна за бажанням розширити до 6 або 9 років. В 1 семестрі 2008-2009 навчального року діти знайомилися
з анімаційним кіно, яке є початковим етапом комплексного розвитку. Безумовно,
всі малюки полюбляють «мультики», а через те, що в цьому віці формується
ставлення до світу і людей, саме анімація справляє великий вплив на формування
дитячого світогляду.Робота з молодшою групою в 1 семестрі базувалася на
чуттєвому сприйнятті дійсності, творі мистецтва й літератури, В цьому семестрі
наші зусилля спрямовувалися на розвиток уяви, самостійності, ініціативи,
набуття досвіду творчої роботи. Саме за цей період відбулося формування
творчого колективу, тому що для створення фільму потрібна знімальна група, а не
кілька випадково зібраних людей.
У молодшій групі на заняттях використовувалися частіше ігрові форми
навчання. Підсумок діяльності роботи в першому семестрі – це розкадрування
майбутніх фільмів за самостійним сюжетом або комікс, створений за допомогою
старших гуртківців.
У старшій групі в 1 семестрі тривала робота з кольором, лінією та об’ємом,
але більше уваги надавалося літературній творчості, вихованці набули першого
досвіду, вчилися висловлювати свої враження, почуття та думки письмово. В першому семестрі гуртківці опанували
техніку анімації героїв, створення фонів, титрів.
У другому семестрі планується присвятити навчання самостійній роботі над
анімафільмами, вивченню етапів створення фільмів: сценарію, ескізам,
декораціям, фону, монтажу і озвучуванню. Планується подальше формування стадіальної
знімальної групи, де кожен гуртківець опанує всі кінематографічні професії:
сценаріста, художника, аніматора, оператора, монтажера, звукооператора,
режисера. На заняттях також планується вивчити різні технічні прийоми знімання.Для розширення наукового й естетичного кругозору в
першому семестрі проводилися бесіди про відомих письменників, майстрів
живопису, музикантів, кінорежисерів, акторів, перегляд і обговорення їхніх
творів. З одним гуртківцем (старостою старшої групи Волобуєвим Олександром) велася
індивідуально науково-пошукова робота, результатом якої стало створення
навчально-пошукової роботи «Журналістська діяльність І.Франка», яка
рекомендована для захисту в районному відділенні Малої академії наук України
(за фахом «Журналістика»).
Таким чином, робота, на нашу думку, дала позитивні результати. Були зняті навчальні етюди,
кілька анімафільмів і коміксів, взята участь в публікації коміксів на сторінках
районної учнівської газети «Посмішка фортуни»