Понедельник, 23.10.2017, 11:34

Приветствую Вас Гость | RSS

Мова сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділів
Мои статьи [466]
Пошук
РЦДЮТ
Директор РЦДЮТ
:
Директор РЦДЮТ
ПЕЛЫХ
Маргарита Эдуардовна

Телефон 


(06272) 94-5-76









Наші відвідувачі
Locations of visitors to this page
Посилання






Хмаринка тегів
Відео
Виставкова зала

Выставка работ юных флористов  в выставочном зале РЦДЮТ

Выставка детского рисунка
 "ДЕТСКИЕ КРАСКИ ДОНЕТЧИНЫ"


Выставка ОРИГАМИ


Главная » Статьи » Мои статьи

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РАЙОННОГО КОНКУРСУ «КРАЩИЙ ПРАЦІВНИК РОКУ» У ГАЛУЗІ ОСВІТИ У 2017 РОЦІ

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ

РАЙОННОГО КОНКУРСУ «КРАЩИЙ ПРАЦІВНИК РОКУ»

У ГАЛУЗІ ОСВІТИ У 2017 РОЦІ

            У доповнення до наказу відділу освіти райдержадміністрації від 16.01.2017  № 17  «Про проведення районного конкурсу «Кращий працівник року – 2017» в галузі освіти» (далі – Конкурс) районний  оргкомітет повідомляє, що перший – на рівні методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації – з 17.02.17р. до 28.02.17р.; другий – на рівні Костянтинівської районної ради – березень 2017 року; третій – підбиття підсумків та визначення переможців(свято)–  березень-квітень 2017 року.

Для участі у першому (районному) етапі Конкурсу претендент подає такі матеріали: 

  1. Заява учасника встановленого зразка з особистим підписом (додаток 1).
  2. Лист-представлення від навчального закладу, який має містити висновок про педагогічну та методичну діяльність  учасника Конкурсу, ефективність його навчально-виховної діяльності, професійний авторитет в області та за її межами (обсяг – до 1 сторінки). Подається на бланку навчального закладу за підписом керівника навчального закладу (додаток 2).
  3. Інформаційна картка учасника Конкурсу (додаток 3).

 

  1. Професійний автопортрет. Узагальнення власного педагогічного досвіду з проблеми, над якою працює педагог (до 5 друк. стор, формат Word, шрифт 14).
  2. Інноваційний освітній (управлінський) проект.  Проект представляє результати роботи педагога. Тема та форма проекту – за вибором учасника Конкурсу. Теоретична частина -  до 5 друк. стор, формат Word, шрифт 14.
  3. Презентація проекту в програмі Microsoft Роwеr Роіnt (обсяг - до 15 слайдів).
  4. Фотографії (портрет та 2-3 сюжетні про педагогічну діяльність в електронному варіанті – тип –png, jpeg, розмір – до 5 МБ, не менш ніж "300 dpi").

 

  1. Додаткові матеріали (за потребою).

Документи надаються у паперовому та електронному вигляді. Узагальнення досвіду,  проект, фотографії, та  додаткові матеріали подається і в паперовому і в електронному варіанті, презентація проекту, надаються тільки на електронних носіях. Матеріали на паперових носіях надаються в одному примірнику та мають бути зібраними в папку. Кожна сторінка має бути пронумерована.

Матеріали в електронному варіанті подаються на 1-2 компакт-дисках із зазначенням на ньому (них) номінації, прізвища, імені та по батькові учасника Конкурсу, а також міста (району), навчального закладу, який він представляє. Компакт-диск подається в пластиковому футлярі.

Проведення І етапу Конкурсу

Загальна заявка (додаток 4),  звіт (додаток 5) та статистичний звіт (додаток 6) про участь у першому етапі та роботи учасників подаються до журі Конкурсу до                              16 лютого 2017 р.

Заяви на участь у Конкурсі та матеріали (на паперових та електронних носіях) подаються у ці ж строки до секретаря фахового журі (Носова О.О.) з наступних номінацій:

 - «Кращий керівник гурткової роботи»;

- «Кращий керівник дошкільного навчального закладу»;

- «Кращий керівник навчального закладу»;

 

Конкурсні завдання І районного етапу Конкурсу

Перший районний етап Конкурсу передбачає проведення наступних конкурсних випробувань:

  • конкурс матеріалів, що представлені учасниками до фахових журі;
  • презентацію проекту.

 

Конкурс матеріалів:

Професійний автопортрет.

Текст опису досвіду повинен становити не більше 5 сторінок. Структура досвіду включає:

  • основну ідею (ідеї);
  • обґрунтування її актуальності;
  • теоретичну базу;
  • технологію;
  • результативність (моніторинг).

Інноваційний освітній проект.

Тема проекту за вибором учасника Конкурсу повинна бути в контексті його досвіду роботи. Проект може бути виконаний в будь-якій формі (доповідь, альбом, відеофільм, альманах, макет тощо). Вибір форми проекту визначається його темою, метою, змістом, загальним задумом автора. Обрана форма проекту повинна найкращим чином представити на презентації результати проведеної роботи. Проект складається з:

Паспорту проектної роботи, який має включати:

Титульний лист:

  • назва навчального закладу;
  • назва проекту;
  • автор (автори) проекту, склад проектної групи;
  • керівник (науковий) проекту;
  • місто, рік.

Друга сторінка:

  • консультанти;
  • жанр проекту;
  • вікова категорія (клас/група);
  • короткий опис (анотація до проекту);
  • матеріально-технічне забезпечення проекту.

Теоретичної частини (не більше 5 сторінок), яка має включати:

Зміст (перелік частин проекту).

Пояснювальну записку:

  • епіграф (якщо є);
  • вступ (актуальність, мета, завдання, очікуваний результат);

Основну частину:

  • хід роботи для досягнення поставлених цілей;
  • моніторинг.
  •  
  • отримані результати;
  • що вдалося, що не вийшло, чому;

Список використаних джерел і літератури.

Додатки (розробки занять, заходів, передбачуваний ілюстративний ряд до проекту тощо)

*В роботі обов’язково вказувати посилання на джерела.

 

Презентація проекту.

Презентація має включати:

  • коротке представлення досвіду роботи (тема, ідея, авторська технологія);
  • розкриття змісту інноваційного освітнього (управлінського) проекту в контексті представленого досвіду.

Презентація може виконуватися в програмі Microsoft Роwеr Роіnt (обсяг до 15 слайдів) – регламент 20 хвилин: 15 хвилин виступ, 5 хвилин -  відповіді на питання.

 

Орієнтовні загальні критерії та показники оцінювання конкурсних завдань

 

«Конкурс матеріалів»

Мета: провести експертизу матеріалів, що представлені конкурсантами на паперових, електронних носіях для визначення учасників наступних етапів Конкурсу

Критерії оцінювання

Показники

Актуальність

постановка проблеми

аргументованість авторських ідей

обґрунтованість соціально/ педагогічної значущості

Інноваційність

новизна змісту, технології та ін.

оригінальність ідей

можливість поширення і впровадження

Реалістичність

навчальна і методична цінність розміщених матеріалів

кількість і тематична організованість поданої інформації

прогнозовані та одержані результати

ресурсна забезпеченість

Культура оформлення

культура оформлення та подання інформації

 

«Презентація проекту»

Мета:  демонстрація професійного потенціалу учасника  Конкурсу

Критерії оцінювання

Показники

Актуальність

постановка проблеми

аргументованість авторських ідей

обґрунтованість соціально/ педагогічної значущості проекту

Інноваційнність

новизна змісту, технології та ін.

оригінальність ідей

можливість поширення і впровадження

Реалістичність

прогнозовані та одержані результати

ресурсна забезпеченість

Культура презентації

цілісність викладення

доступність і наочність

культура мовлення

взаємодія з аудиторією

 

 

Орієнтовні критерії оцінювання у районному конкурсі “Кращий працівник року”

 

Заочний тур І етапу

  1. Професійний автопортрет педагогічного працівника.

1.1.  Усвідомлення вимог, що висувають сучасні нормативні документи до педагогічного працівника, який працює загальноосвітніх навчальних закладах.

1.1.1.   Створення умов щодо особистісного розвитку учнів, вихованців;

1.1.2.  Реалізація завдань національного виховання та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;

1.1.3.   Бачення стратегії та завдань розвитку регіональної освіти;

1.1.4. Розуміння методики та впровадження інноваційних технологій.

1.2.     Відображення сутності системи навчання:

1.2.1.  Методологічні знання основ теорії та практики навчального процесу;

1.2.2. Наявність власних ідей щодо підвищення ефективності системи викладання, виховання, розуміння шляхів її реалізації в умовах полікультурного простору;

1.2.3.   Результативність.

1.3.  Усвідомлення своєї ролі у вирішенні основних завдань освіти в умовах модернізації освітнього процесу:

1.3.1.  Усвідомлення необхідності інтеграції в межах освітньої галузі;

1.3.2.  Комунікативний підхід до навчання та виховання;

1.3.3. Наявність навчально-методичних посібників, методичних розробок, авторських (затверджених) програм, статей у фахових виданнях, публікації у періодичній пресі.

1.4.  Критерії оцінювання особистості претендента з “Подання-характеристики” від навчального закладу:

1.4.1. Безперервна освіта педагогічного працівника.

1.4.2. Рівень педагогічної компетентності.

1.4.3. Володіння новітніми технологіями навчання.

1.4.4. Результативність діяльності на різних рівнях.

1.4.5. Наявність педагогічного звання.

1.4.6. Нагороди, відзнаки.

1.4.7. Соціальна активність: громадська позиція педагога та її реалізація у педагогічній і громадській діяльності.

1.5. Критерії оцінювання опису досвіду роботи претендента

1.5.1. Чітке і лаконічне формулювання теми.

1.5.2. Наявність педагогічної ідеї або проблеми, над якою працює.

1.5.3. Обґрунтування актуальності ідеї.

1.5.4. Чітке і зрозуміле формулювання мети і завдань роботи.

1.5.5. Визначення теоретичної новизни і практичної значущості.

1.5.6. Розкриття системи роботи учителя над проблемою.

1.5.7. Стиль та якість викладання досвіду.

1.5.8. Результати досвіду та їх аналіз.

1.5.9. Практична спрямованість, рекомендації щодо можливості розповсюдження.

 

2. Критерії оцінювання проекту:

  1. Актуальність та практична значущість проекту:
  • розв’язання проблем щодо формування вихованості сучасної молоді як складової їхньої духовної культури;
  • пошуки шляхів удосконалення методики викладання художньої культури як складової навчальних предметів художньо-естетичного спрямування, підвищення їх ефективності;
  1. Реалістичність проекту:
  • проект має ураховувати можливості досягнення визначених цілей.
  1. Цілісність проекту:
  • визначення всіх дій, що мають бути виконані для досягнення поставлених цілей;
  • окреслення наявних й потрібних для цього ресурсів.
  1. Контрольованість:
  • досягнуті проміжні та кінцеві результати мають піддаватися якісному і кількісному вимірюванню.
  1. Технологічність –  послідовність дій у структурі інноваційного проекту:
  • визначення мети;
  • визначення завдань;
  • складання графіку реалізації проекту;
  • визначення переліку заходів щодо реалізації проекту;
  • формулювання очікуваних результатів;
  • визначення системи оцінювання результатів художньо-естетичної роботи;
  • визначення людських ресурсів;
  • визначення матеріально-технічного забезпечення, необхідного для кожного заходу;
  • наявність бюджетних розрахунків проекту;
  • складання операційного плану.

6.    Використання новітніх художньо-педагогічних технологій.

7.    Урахування специфіки регіонального компоненту (за потребою).

 

  1. Оцінювання додатків
  1. Різноманітність додатків, що ілюструють представлений досвід.
  2. Естетичність, оригінальність оформлення роботи.

 

Очний тур ІІ етапу

Презентація проекту, захист педагогічних ідей, технологій, методик

І. Характеристика змісту презентованої інформації

  1. Змістовність презентації
  2. Структурованість, логічність та цілісність презентації
  3. Тематична спрямованість;
  4. Дотримання принципів:
  • Науковості;
  • Наочності;
  • Доступності;
    1. Зв’язок з практикою;
    2. Глибина розкриття;
    3. Відповідність теми проекту його змісту
    4. Реалізація міжпредметних зв’язків та основних завдань навчання, розвитку та художньо-естетичного виховання учнів;
    5. Уміння виділити головне;
    6. Реалізація положень Національної Доктрини та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в освітній галузі «Мистецтво»;
    7. Системне поєднання аналізу і синтезу, диференціації та інтеграції, наявність узагальнення і систематизації матеріалу, уміння підводити підсумки;
    8. Вільне володіння фактичним  матеріалом.

ІІ.    Творчий підхід до розв’язання висунутих виховних проблем

2.1.  Методичні та дидактичні  знахідки;

2.2.  Використання власних художньо-педагогічних інновацій у доборі змісту матеріалу, у формах, методах, засобах і прийомах навчання.

ІІІ. Майстерність презентації

  1. Рівень мовної та професійної компетентності.

3.2. Емоційна рівновага;

3.3. Культура мовлення;

3.4. Доброзичливість;

3.5. Комунікабельність;

3.6. Здатність до творчої самореалізації;

3.7. Використання інформаційно–комунікаційних технологій;

3.8. Загальна ерудиція, рівень самоосвіти.

3.9. Загальне враження про конкурсанта.

ІV. Культура виступу

4.1. Чіткість і доступність;

4.2. Мова, манери;

4.3. Використання наочності;

4.4. Імпровізація;

4.5. Утримування уваги  аудиторії;

4.6. Емоційна рівновага.

V. Відповіді на запитання членів журі

5.1. Повнота;

5.2. Лаконічність, аргументованість;

5.3. Переконливість;

5.4. Культура педагогічної комунікації.

Категория: Мои статьи | Добавил: Mavericks (30.01.2017)
Просмотров: 77 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Пропонуємо

Оцініть наш сайт
Наше опитування
Какой кружок вы хотели бы записать своего ребенка
Всего ответов: 181
Проверка ТИЦ
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

ПРОЕКТИ:




«Діти світу, візьміться за руки!»


Птах 2011 року

СИНИЦЯ БЛАКИТНА



Знаменні дати
Праздники Украины
Погода
Константиновка 
Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтов - uCoz