Суббота, 19.08.2017, 22:28

Приветствую Вас Гость | RSS

Язык сайта
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [459]
Поиск
РЦДЮТ
Директор РЦДЮТ
:
Директор РЦДЮТ
ПЕЛЫХ
Маргарита Эдуардовна

Телефон "горячей"линии:


(06272) 94-5-76

НАШИ ПАРТНЁРЫ:
Лидер высшего образования региона






ФАКУЛЬТЕТЫ

Экономико-гуманитарный факультет

Заочное отделение и переподготовка

Отделение по работе с иностранными студентами

СПЕЦИАЛЬНОСТИ:

6.030601  Менеджмент
6.030508  Фінанси і кредит
6.030504 Економіка підприємства
6.010101  Дошкільна освіта
6.010102  Початкова освіта
6.020302  Історія
6.030102  Психологія
6.020303  Філологія:
іноземні мовиангл.-нім., англ.-франц.,англ.-кит., кит.-англ.,
укр-англ., укр. мова  та рос.мова і зарубіжна література

АБИТУРИЕНТАМ- СЮДА!


Наши посетители
Locations of visitors to this page
Ссылки









Облако тегов
Видео
Выставочный зал

Выставка работ юных флористов  в выставочном зале РЦДЮТ

Выставка детского рисунка
 "ДЕТСКИЕ КРАСКИ ДОНЕТЧИНЫ"


Выставка ОРИГАМИ


Главная » Статьи » Мои статьи

Cемінар-практикум для педагогів-організаторів «Краєзнавство як засіб формування громадянсько-патріотичної компетентності учнів»

Cемінар-практикум для педагогів-організаторів Костянтинівського району за темою

«Краєзнавство як засіб формування громадянсько-патріотичної компетентності учнів»

З метою обміну технологіями, ідеями і досвідом, реалізації спільних проектів та спільного вирішення проблем і викликів сучасності в музейній педагогіці 21.12.2016 р. на базі Олександро – Калинівської ЗОШ І-ІІІ ст.. пройшов семінар-практикум для педагогів-організаторів шкіл району за темою: «Краєзнавство як засіб формування громадянсько-патріотичної компетентності учнів».

Відкрила семінар директор РЦДЮТ Пелих М.Е., яка зазначила в своїй доповіді, що краєзнавчий принцип забезпечує підвищення ефективності патріотичного виховання в освітніх закладах, успішному опануванню знань про природу й життя людини, допомагає формувати практичні вміння і навички учнівської молоді щодо вивчення історико-культурного надбання рідного краю

Під час проведення семінару методист РЦДЮТ Рудіченко С.М. ознайомила присутніх з сучасними інноваційними та інтерактивними технологіями в галузі музейної педагогіки у вигляді форсайт - гри «Музей +».

Учасники семінару мали змогу відвідати на сайті Google Arts & Culture тематичні інтерактивні виставки віртуальних музеїв світу, опонувати програму QR «Code Generator» для створення власних музейних он-лайн експозицій та віртуальних екскурсій. При формуванні форсайт-музею (музею-майбутнього) педагоги-організатори використовували метод SWOT-ана́лізу, що полягає в розділенні чинників і явищ на чотири категорії: сильних (Strengths) і слабких (Weaknesses) сторін проекту, можливостей (Opportunities), що відкриваються при його реалізації, та загроз (Threats), пов'язаних з його здійсненням. Сильними сторонами роботи шкільного музею були визначені:

  • наочність;
  • можливість сприйняття матеріалу різними органами чуття;
  • доступність для кожного та у будь-який час.

Слабкими сторонами роботи шкільних музеїв виявились:

  • відсутність фінансування;
  • не налагоджений контакт з громадськими організаціями;
  • недостатнє використання музейних експонатів-орігіналів підчас організації виховних заходів та на уроках;
  • низьке матеріально-технічнеза беспечення.

Підчас аналізу були виявлені наступні можливості роботи музеїв:

  • проведення Інтернет акцій та мобів з метою популяризації музейних виставок та окремих експозицій;
  • широке використання у експозиційній та виставковій діяльності інноваційних комп’ютерних технологій з метою економії часу та залучення більшої аудиторії;
  • обмін музейними пересувними експозиціями між шкільними музеями району.

Останнім показником аналізу було визначення загроз музейної роботи:

  • недостатньо обладнані експозиційні приміщення(порушення температурного режиму, не контрольований рівень вологості та неправильне освітлення);
  • недостатній рівень кваліфікації музейних працівників;
  • втрата зацікавленості аудиторії музейною діяльністю та низький рівень відвідування музею;
  • реорганізація шкільних музеїв або перетворення приміщень під навчальні кабінети.

Також учасники семінару розробляли план заходів «Музейна подія року», розподіляли ролі при організації гри «Музейні професії», складали музейну афішу тематичних кінотеатрів та календар інтерактивних тематичних виставок шкільного музею.

Після теоретичної частини всі учасники прийняли участь у квест-грі «Зачароване свято» в музеї просто неба «Довкілля» с. Ол. – Калинове. Після квесту педагоги були запрошені на свято «А у нас на Миколая…», яке було проведено спільно з церковною недільною школою.

 

Категория: Мои статьи | Добавил: Mavericks (27.12.2016)
Просмотров: 75 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Предлагаем
.Предлагаем приобрести^


ежеквартальный выпуск научно-методического журнала
"ПЕДАГОГІЧНА СКАРБНИЦЯ КОСТЯНТИНІВЩИНИ"

План воспитательной работы классного руководителя 1-4 классов

План воспитательной работы классного руководителя 5-11 классов

по вопросам приобретения сборников обращаться по эл.почте:
kondratovka@yandex.ru
Оцените наш сайт
Наш опрос
Какой кружок вы хотели бы записать своего ребенка
Всего ответов: 179
Проверка ТИЦ
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

ПРОЕКТЫ ГОДА:


Люби и знай свой край
(ДОНЕТЧИНОВЕДЕНИЕ)


Районний марафон
"НАЩАДКИ ПЕРЕМОГИ"


План работы на І семестр



Проект помощи ветеранам
кружковцами РЦДЮТ



«Діти світу, візьміться за руки!»


Птах 2011 року

СИНИЦЯ БЛАКИТНА



Знаменательные дат
Праздники Украины
Погода
Константиновка 
Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтов - uCoz