Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ - Мои статьи - Каталог статей - Центр детского и юношеского творчества

Среда, 29.03.2017, 03:27

Приветствую Вас Гость | RSS

Язык сайта
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [432]
Поиск
РЦДЮТ
Директор РЦДЮТ
:
Директор РЦДЮТ
ПЕЛЫХ
Маргарита Эдуардовна

Телефон "горячей"линии:


(06272) 94-5-76

НАШИ ПАРТНЁРЫ:
Лидер высшего образования региона






ФАКУЛЬТЕТЫ

Экономико-гуманитарный факультет

Заочное отделение и переподготовка

Отделение по работе с иностранными студентами

СПЕЦИАЛЬНОСТИ:

6.030601  Менеджмент
6.030508  Фінанси і кредит
6.030504 Економіка підприємства
6.010101  Дошкільна освіта
6.010102  Початкова освіта
6.020302  Історія
6.030102  Психологія
6.020303  Філологія:
іноземні мовиангл.-нім., англ.-франц.,англ.-кит., кит.-англ.,
укр-англ., укр. мова  та рос.мова і зарубіжна література

АБИТУРИЕНТАМ- СЮДА!


Наши посетители
Locations of visitors to this page
Ссылки









Облако тегов
Видео
Выставочный зал

Выставка работ юных флористов  в выставочном зале РЦДЮТ

Выставка детского рисунка
 "ДЕТСКИЕ КРАСКИ ДОНЕТЧИНЫ"


Выставка ОРИГАМИ


Главная » Статьи » Мои статьи

Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ

Метод проектів у системі учнівського самоврядування

Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ

В умовах швидких змін в усіх сферах життя для повноцінної життєдіяльності дітей потрібні нові соціальні враження й переживання, нові можливості самовираження. У розв’язанні зазначених завдань найвідчутніші результати дає метод проектів.

Педагогічна цінність методу проектів у системі учнівського самоврядування оцінюється тим, наскільки він активізує пізнавальну та поведінкову діяльність учнів, розвиває їх особистісні якості; створює проблему, яка мотивує самостійний вибір, пошук оптимальних рішень; сприяє активній взаємодії з однолітками.

Метод проектів слугує вирішенню цілого ряду педагогічних завдань:

  • реалізація учнями соціальних проектів сприяє усвідомленню того, що від кожного громадянина залежить доля країни; дозволяє їм відчути себе громадянами тут і зараз, людьми дотичними до справ суспільства; сприяє підготовці до дієвої участі в демократичному управлінні суспільством;
  • учні, реалізуючи проекти, отримують вміння та навички комунікації, толерантної поведінки, пошуку компромісу, роботи в команді; особистої відповідальності за свої рішення та дії; ініціативи; взаємодії з органами місцевого самоврядування, органами виконавчої влади, громадськими організаціями тощо;
  • участь у проектах сприяє розвитку творчого потенціалу учня, його сходженню на новий рівень індивідуального розвитку;
  • розвиває різні здібності учня: комунікативні, соціальні, технологічні, художні тощо;
  • проектна діяльність крок за кроком вводить учня у світ різноманітних людських стосунків і спонукає його до дедалі більшої самостійності та соціальної відповідальності;
  • проектна діяльність є розвивальним середовищем, що формує соціальні вміння, навички та сприяє набуттю життєвого досвіду;
  • участь у проектній діяльності є базою для соціального тренінгу в реальному житті, у відкритій системі соціалізації;
  • досвід, здобутий під час проектної діяльності є багажем, з яким учні увійдуть у доросле життя;
  • проектна діяльність - це винятково сильний канал впливу на особистість, формування її життєвої компетентності.

Проектна діяльність сприяє розвитку в учнів:

  • здатності до самостійного та обґрунтованого вибору, самовизначення в цілях діяльності, способах і засобах, шляхах вирішення;
  • здатності до продуктивного спілкування, діалогу, конструктивної критики і пошуку рішень;
  • здатності вирішувати життєво важливі проблеми;
  • здатності бути суб’єктом діяльності, усвідомлювати і визначати кінцевий результат, проектувати, як і з допомогою чого можна досягнути мети;
  • здатності до аналізу і самоаналізу.
  • Плюсами проектної діяльності є набуття учнями вмінь:
  • планувати свою роботу;
  • використовувати багато джерел інформації;
  • аналізувати, зіставляти факти;
  • аргументувати думку;
  • приймати рішення;
  • установлювати соціальні контакти;
  • створювати “кінцевий продукт” (фільм, журнал, газету, календар, проспект, сценарій тощо);
  • презентувати створене перед аудиторією;
  • оцінювати себе і один одного.

Проектна діяльність спонукає учня замислитися над запитаннями: “Що потрібно людям, суспільству, державі?”, “Що я вмію добре робити?”, “Які я маю здібності?”, “Що я вмію робити найкраще з того, що потрібно людям?”. Знаходження відповідей на ці запитання забезпечить учневі в майбутньому гідне життя.

Методика соціального проектування, передбачає інтеграцію та безпосереднє застосування набутих знань під час проектної діяльності і спрямована на набуття досвіду громадянських дій та демократичної поведінки у вирішенні соціально значущих проблем місцевої громади (навчальний заклад, вулиця, під’їзд, мікрорайон, регіон)

  • працювати в команді, розробляти алгоритм спільної діяльності;
  • презентувати результати своєї діяльності як в документальному, так і в усному вигляді для процедури публічного захисту;
  • аналізувати результати діяльності, визначаючи її оптимальність і ефективність, а також оцінювати себе в процесі діяльності;
  • ефективно спілкуватися, вести переговори, доходити до компромісу й консенсусу.

Оволодіння методом проектної діяльності, знаннями та вміннями, необхідними для виконання проекту сприяє набуттю лідерами:

  • досвіду взаємодії і переживання почуття солідарності;
  • досвіду розподілу солідарності;
  • досвіду об’єднання групових зусиль;
  • досвіду колективного обговорення та прийняття рішень до і під час здійснення роботи;
  • вміння ставити під сумнів особисті погляди внаслідок надходження нової інформації;
  • досвіду занурення у вир реального життя;
  • досвіду освоєння базових алгоритмів соціальної взаємодії та поведінки.

Проектна діяльність є:

  • розвитком творчого потенціалу особистості та її самореалізації;
  • розвивальним середовищем, що формує соціальні вміння, навички та сприяє набуттю життєвого досвіду;
  • перевіркою відповідності особистого досвіду потребам власної активної трансформаційної ролі в суспільстві;
  • творчим звітом про рівень лідерської компетентності.
Категория: Мои статьи | Добавил: Mavericks (28.10.2016)
Просмотров: 61 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Предлагаем
.Предлагаем приобрести^


ежеквартальный выпуск научно-методического журнала
"ПЕДАГОГІЧНА СКАРБНИЦЯ КОСТЯНТИНІВЩИНИ"

План воспитательной работы классного руководителя 1-4 классов

План воспитательной работы классного руководителя 5-11 классов

по вопросам приобретения сборников обращаться по эл.почте:
kondratovka@yandex.ru
Оцените наш сайт
Наш опрос
Какой кружок вы хотели бы записать своего ребенка
Всего ответов: 178
Проверка ТИЦ
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

ПРОЕКТЫ ГОДА:


Люби и знай свой край
(ДОНЕТЧИНОВЕДЕНИЕ)


Районний марафон
"НАЩАДКИ ПЕРЕМОГИ"


План работы на І семестр



Проект помощи ветеранам
кружковцами РЦДЮТ



«Діти світу, візьміться за руки!»


Птах 2011 року

СИНИЦЯ БЛАКИТНА



Знаменательные дат
Праздники Украины
Погода
Константиновка 
Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтов - uCoz